Mga1600 is hier nieuw

Mga1600

Actieve deelnemer
20 jun 2015
129
0
NHN
Via een externe link kwam ik vanochtend op dit mooie en leerzame forum terecht, in de gauwigheid heb ik al veel belangwekkende onderwerpen gezien.......

Ik ben kortgeleden met pensioen gegaan na een werkzaam leven onder andere als Marketing Manager bij een (grote) machinefabriek. In eerdere tijden heb ik als hobby veelvuldig klassieke (Engelse) sportwagentjes gerestaureerd, maar het laatste exemplaar is al enigerwijs geleden verkocht. Doe-het-zelven en houtwerkrn heeft me altijd wel wat in het bloed gezeten en in de loop der jaren heb ik dan ook een flink assortiment aan gereedschap opgebouwd en gebruikt.

Nu ik meer tijd heb wil ik het allemaal wat serieuzer gaan aanpakken en wil ik de garage daarvoor geschikt maken. Mijn oude werkbank (eigenlijk is het een oud bureau) moet het veld ruimen en gaat vervangen worden door een lange/ondiepe werkbank langs een muur. Voor het monteren en samenstellen wil ik een mobiele werktafel maken in de sfeer van de MFTB (heet hij zo?) die hier op dit forum ook ruimschoots besproken wordt.

Groet!
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Welkom !

Hij heet MFTC (zie de post van de bedenker van dit geweldige ding #BenchWorks) en enkele anderen die hem gebouwd hebben.

Tevens is er een uitgebreide post te vinden van de "opgeblazen" versie van de MFTC, de MFTC-XL.

Succes en als er vragen zijn dan kun je daarvoor hier goed terecht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.