juni 2015, 2 nieuwe forumrubrieken

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Ronald Kanne van de Houtdraaierij heeft nu een soortelijke forumwinkel als Masave. Ik wens hem er heel veel succes mee!


Onze rubriek "Evenementen" liep natuurlijk vol met evenementen die al geweest waren, ik heb er een archief rubriek bij gemaakt, waar nu de evenementen die geweest zijn naar verplaatst worden.

Als ik zo naar buiten kijk is het prima weer voor de werkplaats;).

jaap
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Goedemorgen Jaap, prima plan! En inderdaad ik ga zo achter de pc vandaan en de werkplaats in;)

Volgens mij is er iets mis gegaan, de Open Dag Hout verwijst naar een defecte link en ik mis de HOME knop:confused:

Groet, Marcel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Onze rubriek "Evenementen" liep natuurlijk vol met evenementen die al geweest waren, ik heb er een archief rubriek bij gemaakt, waar nu de evenementen die geweest zijn naar verplaatst worden.

jaap

Jaap,
Ik vind dit zeker een goede uitwerking om de evenementen te verplaatsen die voorbij zijn onder "evenementen archief".
Misschien een kleine opmerking.
Ik zou de knop "+plaats Nieuw Onderwerp" weg laten om daar te vermijden dat er nieuwe evenementen worden geplaatst in het archief gedeelte.
De knop "+ Plaats een reactie" zou ik dan wel nog laten zodanig dat men nog achteraf foto's, talrijke opmerkingen/bevindingen kan bij plaatsen.
Dit is mijn visie om misverstanden te vermijden.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Beste Marcel en Sirjacobs, jullie zijn scherpe oplettende forumleden, heb het foutje hersteld Marcel en ook het verzoek van Sirjacobs ingevuld.

De home knop heb ik er uit gehaald, vanwege ruimte gebrek, maar als je op het logo Woodworking.nl klikt ga je ook naar de home pagina. Als het een groot gemis is, moet er wat anders uit het menu.

veel plezier op het forum,

jaap
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Hallo Jaap, veel plezier heb ik al tijden op het forum!! En met het logo klikken ben ik prima tevreden hoor.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.