Zelf tafelverbreding maken

lix

Nieuw lid
9 jun 2015
5
0
Beste leden,

Vorige week heb ik een aximinster ts250 zaagtafel gekocht. De standaard geleider gaat maar tot 25cm wat voor mij toch wat tekort is. Je kan er een uitbreiding bij kopen maar deze gaat maar tot 70cm.
Ik zou dus de zaag inwerken in een mobiele werkbank maar ik zoek nog een geleider die tot ongeveer 1 meter gaat. Welke merken van universele geleiders zijn er in de benelux verkrijgbaar die liefst niet al te duur zijn?

Alvast bedankt!
 

lix

Nieuw lid
9 jun 2015
5
0
Dat ziet er inderdaad heel mooi uit.
In Amerika valt de prijs nog mee maar hier precies een gans stuk duurder. Zijn er nog gelijkaardige fabrikanten?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Dat lijkt zo de vrachtkosten voor de lengte zijn exorbitant hoog. Je zou eens kunnen zoeken op biesemeyer fence of aftermarket table saw fence. Bij afbeeldingen staan er vele. Maar goedkoop?
 

lix

Nieuw lid
9 jun 2015
5
0
Ik heb toch besloten en 52" incra systeem te kopen. Op langere termijn sowieso de betere oplossing. Nu nog 8 weekje wachten...
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Er staat bij dieter schmidt een beknopte foto reportage over de erica misschien heb je er iets aan. Dieter schmidt is fine tools.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.