Nog een kogelpen

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
image.jpgimage.jpg
Nog maar een gemaakt en de eerste verkocht kreeg gelijk de vraag of ik er nog meer kan maken
krijg het nog druk zo
grt eelco
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Wellicht een leuk idee om te achterhalen wat voor hout men gebruikt voor bijvoorbeeld Winchester rifles en daarvan een pen blank te maken.
 

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Deze is voor een veteraan
heb inmiddels nog een "bestelling"
@wimmel zal een kijken is wel
een idee
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik heb dat overgenomen uit het koken, probeer bij de basis te blijven qua materialen en ideeen. Maakt het soms best leuk.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Dat is dus goed te verwerken info en daardoor is het mogelijk een unique selling point te creëren mocht je ze makkelijker aan de man willen brengen. Een leuk verhaal heeft nu eenmaal meerwaarde.
 

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Moet hobby blijven ga niet commercieel
ga er zeker een maken met notenhout en met een echte beitel
degene met camo zijn voor een aantal veteranen en actieve militairen
grt eelco
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Commercieel gaan en proberen je uitgaven terug te verdienen zijn 2 verschillende dingen :).

Draaibank verdien ik niet terug, maar door pennen te verkopen hoop ik nieuwe kits te kunnen kopen om te draaien. Maar klopt, de meeste pennen verdwijnen nog naar vrienden en familie voor noppes, nada, niets.
 

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Precies zeker bij mijn zoons alsof ze een enceclopedie per dag schrijven
commercieel nooit moet hobby blijven en een paar eurootjes voor inderdaad nieuw materiaal is leuk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.