Getrouwd!!

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.116
518
Moordrecht
Vandaag was een bijzondere dag. Ik heb iets gedaan waarvan ik altijd gezegd heb dat ik het nooit zou doen!

Ik ben getrouwd met de mooiste en de liefste! :D

IMG-20150608-WA0023.jpg

Geen bruiloft zonder ongelukjes, heb even een stoeprandje over het hoofd gezien op weg naar het gemeentehuis. Ben er al 100x voorbij gereden, maar nu was ik blijkbaar even met m'n gedachten ergens anders.. Levert wel weer een leuk plaatje op.. :p

IMG-20150608-WA0031.jpg
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Gefeliciteerd Rizz, ik dacht ook dat ik nooit zou trouwen en morgen ben ik zo maar al elf jaar getrouwd . En het is het beste wat me in mijn leven heeft kunnen gebeuren .
Maak er wat moois van .
 

close

Actieve deelnemer
2 okt 2014
102
15
Gefeliciteerd!
Zit dat nou lekker, zo'n ring om je duim? Ik vind om m'n ringvinger al niet fijn, dus draag hem nooit. Weet niet eens meer waar hij is... :D
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.116
518
Moordrecht
Bedankt allemaal! :)

Gefeliciteerd!
Zit dat nou lekker, zo'n ring om je duim? Ik vind om m'n ringvinger al niet fijn, dus draag hem nooit. Weet niet eens meer waar hij is... :D

Ik draag deze al 3 jaar, dus merk het niet eens meer. ;) Met gitaarspelen en sommige klussen is het wat onhandig, dan gaat hij ook af. Het is wel een gewichtig ding, dat wel.. :)

Het is goud met een verhaal. Deze zijn gemaakt van oud goud. De trouwringen van de (gescheiden) ouders van m'n vrouw (leuk om te zeggen! :D ), de zegelring van opa, de gouden kies van pa en nog wat dingetjes.. De 2 banden zijn van witgoud, het enige nieuwe...


De datum dat het wat geworden is tussen ons stond er al in, de trouwdatum is erbij gezet en we hebben ze opnieuw opnieuw laten polijsten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.