scheppach tfe 30

wani

Nieuw lid
6 jun 2015
3
0
Ik heb sinds kort een scheppach hm2 met tfe 30 freestafel. Echter ontbreekt de losse aandrijfbus. Ik heb in de handleiding het onderdeelnummer gevonden, maar via site van scheppach kan ik dit onderdeel niet vinden. Weet iemand waar ik de aandrijfbus nieuw of tweedehands zou kunnen kopen? Of heeft iemand een foto en afmetingen van de aandrijfbus zodat ik deze kan laten maken. Alvast heel erg bedankt voor alle nuttige tips.
 

wani

Nieuw lid
6 jun 2015
3
0
PBT bedankt voor de tip, ik heb nog eens goed gezocht en inderdaad bij Scheppach.nl heb ik de aandrijfbus kunnen bestellen. Voor wie het wellicht ooit nodig heeft, de aandrijfbus en bout zijn te bestellen onder artikelnummer 63201600
 

Thee

Nieuw lid
6 jun 2015
10
6
Zou een van jullie mij de buitendiameter en lengte kunnen geven van de bus
Mis de bus zelf namelijk ook, maar kan hem zelf maken zodra ik de diameter en de lengte weet.
 

wani

Nieuw lid
6 jun 2015
3
0
Beste Thee,
De buitendiameter is 40mm, de lengte is 35mm. Diameter verjongde deel is 30mm, past precies in hm2. Lengte verjongde deel is 5mm.

Succes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.