Triton MOF001/JOF001 i.c.m. Bosch FSN OFA

Remrof

Nieuw lid
15 apr 2015
11
0
Ik ben aan het rondkijken voor een bovenfrees en kwam uit bij de MOF001 of JOF001 van Triton. Omdat ik m'n frees wil gebruiken met de FSN OFA geleider (en 32mm systeem) van Bosch, vroeg ik me af of iemand weet of deze compatibel zijn met elkaar.

De handleiding van de freesgeleider noemt naast de Bosch frezen alleen een aantal modellen van Festool, DeWalt, Makita, etc. Het kan zijn dat de Triton frezen niet passen of dat ze het bij Bosch gewoon niet hebben getest. Weet iemand hoe dit zit?
 

Jurjen

Actieve deelnemer
19 aug 2012
90
0
In de plaat van de frees geleider zitten een groot aantal gaten, je hebt heel veel keuze ik weet alleen niet of die van de Triton gaat passen. ik kan er een foto van maken maar denk dat je er weinig aan hebt
 

Remrof

Nieuw lid
15 apr 2015
11
0
In de plaat van de frees geleider zitten een groot aantal gaten, je hebt heel veel keuze ik weet alleen niet of die van de Triton gaat passen. ik kan er een foto van maken maar denk dat je er weinig aan hebt

Ik heb al naar foto's gekeken om te zien of ik de schroeven op de frees en gaten in de geleider kon vergelijken, maar daar werd ik niet veel wijzer van.

Ik krijg de geleider als het goed is over een paar dagen geleverd, dus dan maar opmeten en inschatten. Of even de geleider mee naar een zaak waar ze Triton verkopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.