Hans stelt zich voor...

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Hallo,
Als nieuw "lid" van het forum wil ik mij hierbij aan jullie voorstellen.

Ik ben Hans en van beroep sportarts en woon in Midden-Limburg.
Dit betekent dat houtbewerken professioneel gezien een "ver van mijn bed show" is.
Juist daarom misschien wel een erg leuke hobby. Alles mag en niets moet.
Ik ben al jaren regelmatig aan het knutselen en heb ook al een aantal meubelstukken gemaakt.
Allemaal simpel op basis van vuren/grenen en plaatmateriaal.
Sinds een grote verbouwing ruim een jaar geleden heb ik de garage als hobbyruimte kunnen claimen. Dit heeft mij veel meer ruimte en mogelijkheden gegeven. Ik ben nu dan ook mijn eerste stappen aan het zetten met het bewerken van (Europees) hardhout.

Het liefste maak ik kleine, vrij strakke (bijna Shaker-achtige) meubelen, kistjes, etc. waarbij ik zoveel mogelijk klassieke houtverbindingen gebruik. Ik werk graag met de hand, maar omdat ik ook wel eens iets af wil krijgen maak ik ook regelmatig gebruik van (stationaire) elektrische apparatuur.

Op dit forum hoop ik veel te leren van andere, meer ervaren houtbewerkers en misschien kan ik af en toe zelf ook wat toevoegen.

Groet,
Hans
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum Hans!

Leuk dat je zo veel plezier in houtbewerken hebt, net zoals velen onder ons! Laat maar eens wat zien van je werk.


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.