gesegmenteerd werk

houtenhart

Actieve deelnemer
25 apr 2010
37
0
hoe bedenk je zoiets dat het allemaal symetrisch is . bedankt alvast,zag het bij rick en zijn Vasen zien er naar mijn mening erg nice uit :!: :D
 

nan23

Nieuw lid
9 nov 2009
19
0
pffff die website, ik werd er eerlijk gezegd moe van!
wat een gave dingen maken ze daar in Amerika, dus dat kan ook nog haha leuke site bedankt!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
er zijn helaas weinig gesegmenteerde houtdraaiers in nederland. mensen zoals anton hulst en lei olischlager zijn echt de voorgangers voor dit deel van het houtdraaien. hoemeer mensen hiermee beginnen hoe hoger het nivo wordt. maak allemaal foto's van je werk en plaats deze op het forum. we kunnen nog veel van elkaar leren
rick
 
A

Athanor

Guest
Rick, in mijn levensfilosofie is elk mens bij wijze van spreken een gesegmenteerd individu, zodat volgens mij ook elke houtdraaier gesegmenteerd is. Vandaar dat het zo'n klus voor mensen is om zicht op je geheel te krijgen ;)

Fons
 
A

Athanor

Guest
Rick, het is niet de bedoeling dat je nu stopt met draaien hoor! Niet te veel denken, maar doen!

Fons
 

houtenhart

Actieve deelnemer
25 apr 2010
37
0
haha tijden niet op het forum geweest en dan zien dat er berichten op zijn geplaats ,humor altijd hier. :!: :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
houtenhart alias groene muts,

je bent van harte welkom om eens langs te komen in zwolle. het is vaak het duidelijkst wanneer iemand je alle kleine stapjes laat zien om een gesegmenteerd project te maken. andere forumleden zijn natuurlijk ook van harte welkom!!
 

houtenhart

Actieve deelnemer
25 apr 2010
37
0
als ik een auto rijbewijs heb of me moeder zo gek krijg me te brengen en mee te kijken dan kom ik jou kant op ,heb je mail adres dus meld me wel als ik er de tijd voor heb en moeders.



leven dankzij hout.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.