Kleine vlakbank - mening gevraagd

NL-Mikkla

Actieve deelnemer
7 mrt 2015
154
0
Hallo allen,

Graag eens jullie mening over onderstaand bankje, ik heb een bod gedaan van €200, wat geaccepteerd is, moet eigenlijk alleen nog een afspraak maken om hem op te halen.
Heb hem bij Machinehandel Legemaat in Barneveld gekocht, wellicht bekend bij jullie?

Hij is wat aan de kleine kant misschien, maar voorlopig groot genoeg voor mijn werkzaamheden.
Verwacht er toch wel 150mm breed mee te kunnen vlakken, wat denk ik voorlopig genoeg is.
Vind het fijn dat hij op een tafeltje staat met wielen, zo kan ik hem aan de kant rijden als ik hem niet gebruik.

Ik zal hem uiteindelijk (denk ik ) wel ombouwen naar 230V.
Maar dat is iets voor later, enfin benieuwd naar jullie reacties.

vlakbank-200-mm_1409900766_275x250 2.jpgvlakbank-200-mm_1409900766_275x250 1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Ziet er degelijk uit... In mij ervaring is vlakken leuk maar vandikteschaven minstens zo belangrijk. Eigenlijk doe je de 2 altijd in combinatie. Losse vandiktebank erbij zou super zijn maar als je beperkt bent in ruimte ben je beter of met een gecombineerde bank denk ik.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Volgens mij heeft de OP een Makita vandiktebank, dus dat ziet er uit als een goede combo zo. Mooi degelijk ding, zo te zien!
 

NL-Mikkla

Actieve deelnemer
7 mrt 2015
154
0
Bedankt voor jullie reacties, ik heb idd ook een Makita 2012NB vandiktebankje, dus dacht hiermee een mooie set te vormen.
Ik vind hem er ook lekker zwaar degelijk uit zien enzo.
Kan weinig aan kapot lijkt mij, lagers vervangen. motor vervangen enz kan ik allemaal zelf en ik heb er ook de juiste gereedschappen voor (op mijn werk dan)

Blij met jullie positieve reacties!
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.