Van der Valk voederhuis

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
In een van mijn andere berichten had ik al aangegeven dat ik als tussendoor project bezig was met het vogelvoederhuis uit Holzwerken (februari 2014). Omdat ik deze in elkaar heb geknutseld met afvalmateriaal, helaas niet watervast verlijmd, heb ik het de een beetje gemodificeerd. Hiermee hoop ik de levensduur een beetje te verlengen.....:confused:
Op dit moment twee keer in de olie gezet, zal nog wel een keer moeten verwacht ik zo.
De titel heb ik bedacht, omdat het huisje wat mij betreft wel een slagje kleiner mocht. Het is wel een persoonlijke mening, want huisgenoot A vindt het wel meevallen. Wel de opdracht meegekregen nu een weersbestendigere uitvoering te realiseren! :rolleyes:
Ik ben wel benieuwd of het ding ook daadwerkelijk gaat functioneren. De winter zal uitkomst bieden. Tot dit tijd kan het luchten......

image.jpgimage.jpg
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Erg leuk gedaan, maar als Drenthen zou er een hunebed variant bij moeten??

jaap

Hoewel de Drenthen inmiddels al een behoorlijke tijd onder die stenen vandaan zijn gekropen, is het een uitdaging om de hunebed als uitgangspunt te nemen voor een voederhuis. Symbolisch ook.......
Ga ik eens op broeden :confused:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.