Even voorstellen :)

Geck0

Actieve deelnemer
Hey,

Ik ben Patrick en sinds een paar jaartjes erg fanatiek met hout bezig.
Graag werk ik met zoveel mogelijk handgereedschap., ook al heb ik best wat prachtige apparaten.

Zelf ben ik verslaafd aan het maken van kistjes :p heb voor alles wel een idee of al iets voor gemaakt.
Zwaluwstaartjes vind ik helemaal top en probeer steeds de lat ermee hoger te leggen.

Op het moment ben ik bezig met een thee kistje van Amerikaans noten & esdoorn met een Double dovetail! maar alles met de hand!
Ook heb ik een blog waar ik best wat klussen laat zien.

Ik heb zelf een klein kamertje waar ik ooit zelf een "werkbank" in elkaar geknutseld heb..

Met dit forum wil ik veel nieuwe dingen zien & leren zodat ik het misschien ook zelf kan toepassen op mijn toekomstige klussen.

Even een paar foto-tjes van huidige klus & mijn kamertje ;)
Kijk ook eens op mijn blog : http://www.rakishpaddyshop.blogspot.nl/
 

Bijlagen

  • IMG_1952.jpg
    IMG_1952.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 139
  • foto 15.jpg
    foto 15.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 139
  • Foto 31.jpg
    Foto 31.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 139

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Ook Lie nielsen liefhebber want ik zag volgens mij een grondschaaf van Lie .

Hoe dan ook welkom enne by the way er zitten hier ook kissies makers
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Ik geloof dat je voor je Woodworking.nl strippenkaart idd fan moet zijn van Incra, Veritas, Lie Nielsen en Festool. Oh, en er is een bepaalde ietwat ongezonde voorliefde voor filmpjes van werkstukken :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.686
2.567
Gaanderen
Fan zijn mag. Op dit forum hoeft het niet. Ik heb veel respect voor leden die het met eenvoudige middelen kunnen. Maar ik ben een verzamelaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.