10 duizendste forummer!!

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dit zit er aan te komen. Ik keek gistermiddag en avond maar de teller bleef op 9999 staan, gistermorgen 9990. Die ene kwam er niet meer bij en vandaag moet ik weg, o.a. om wat te regelen voor de Open Dag Hout in september. Het leek me mooi om een schermafdruk te hebben als de teller op 10 duizend staat, dus als iemand dat wil doen graag!

jaap
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woodworking01.jpg

woodworking02.jpg

:D:D:D

Edit: beetje slecht leesbaar zo, maar kan ze wel mailen indien gewenst
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Knap werk...ik heb een eeuwigheid zitten klooien en kreeg het niet voor elkaar. Kreeg er bijna stress van..

10000....wow...da's een beste groep mensen. Woodworking.nl is echt een onderdeel geworden van de hobby. Ben blij dat ik het forum lang geleden heb gevonden.
 
A

Athanor

Guest
Geweldig mooi resultaat! Als een van de vroege gebruikers van het forum kan ik zeggen dat het mij veel gebracht heeft, aan kennis en kennissen, houtvrienden en nu zelfs een (momenteel) drukke onbezoldigde taak als secretaris van de stichting Open Dag Hout. Waarvoor Jaap nu ook alweer op stap is:)

Laten we dit forum in de goede sfeer verder uitbouwen tot de mooiste digitale ontmoetingsplek voor houtliefhebbers op het internet!

Jaap, Proficiat!


Fons
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Dat is een mooie mijlpaal. Dit forum heeft mijn (beginnende) hobby zo veel geholpen al, en vormt een fantastische database aan kennis die moeilijk ergens anders te vergaren is. Gefeliciteerd!
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Als die nu allemaal naar de Open Dag Hout in Zutphen op 27 september a.s. komen wordt het een daverend succes.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Jaap,
dit toont nog eens aan hoeveel behoefte er is aan een Nederlandstalig forum over houtbewerking.
Je moet dit goed aangevoeld hebben om het initiatief genomen te hebben om het forum op te richten. Een groot succes dus. Met inmiddels al vele initiatieven rond dit forum. Medemoderator Rick Koorman is daar ook een stuwende kracht in geweest.

Er zijn nu zelfs forum-gereedschappen ;
En het gaat nog verder, een nieuw initiatieven staan voor de (open-) deur.

We kunnen alleen maar proficiat wensen en dankbaar zijn voor het bestaan van het forum.

Ook de medeforumers met hun 13.962 onderwerpen en 144.640 berichten maken het forum.
Ook voor het delen van de uitgebreide kennis kunnen ( en moeten we wel) erg dankbaar zijn. In de tijd voor internet en dit forum was het moeilijker om aan zoveel kennis te geraken

Als Belg ben ik trouwens erg blij dat wij in België geen gelijkaardig initiatief hebben. Alles samen op één groot forum is gelijk aan samenbundeling van alle kennis, vragen, filmpjes, foto's enz. maakt het alleen maar beter. En we voelen ons thuis op dit vriendelijke en beschaafde forum;

groeten,
Ornament
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Geweldig!!
prachtig forum, niet in de laatste plaats door de respectvolle wijze waarop de leden met elkaar omgaan. Proficiat!!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Jaap gefeliciteerd. Door jouw inzet hebben wel nu dit mooie forum. Nu 10000 op naar de 25000 laten we allemaal onze houtvrienden in kennis stellen van dit forum.
Dan zitten we snel op dit aantal. Ook dank aan je hulpjes.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Ja, het is een prachtige mijlpaal, Fons bedankt voor het zenden van de foto! 25000 is wel een hele stap Wim, maar we blijven gestaag doorgroeien en dat is de verdienste van ons allemaal!!

jaap
 

woodpecker

Actieve deelnemer
24 okt 2009
64
0
Gefeliciteerd Jaap.
Ik kijk graag op dit forum, je leert er altijd wat van.
Brengt je in contact met mede forum leden.
Ik hoop dat er nog veel nieuwe leden bij komen.
Het is iedere dag wel leuk om te volgen wat er zoal gebeurt in houtland.
Ik heb er al wat hout vrienden bij via jullie inzet.


Mvg Woodpecker.
 

WR1944

Oud hout
Ook vanuit Amerika gefeliciteerd met het behalen van de mijlpaal. Vanuit mijn positie als Metrisch Ambassadeur in de USA heb ik toch wat moeite met het woord "mijl". Kunnen we het gezegde niet aanpassen en het in het vervolg kilometerpaal noemen. Als ik de omrekenfactor er in verwerk zou je dan al op 16090 leden zitten. ;)
Ook al zit ik nu houtbewerkingsmatig even in een soort van vacuum, ik ben blij dat ik indertijd op dit toen nog prille forum gestuit ben. Ik heb er veel van geleerd en ik ben ook blij dat ik de leden een enkele keer een blik heb kunnen laten werpen in de Amerikaanse keuken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.