Dat is pas buiten zitten.

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Zoals ergens vermeld hou ik van werkende handen. Dat betekent dat je ook die van je zelf graag wilt laten 'wapperen' . Gelukkig werd ik gevraagd om een handje te helpen bij de volgende klus. En jongens en meisjes, samen werken , dat is pas leuk. Hebben we ook nog wat gemaakt. Zie hier het resultaat.

Attached files
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Met een goede computer werken is leuk maar lang niet zo leuk als een goede handzaag, dus gaan we hier verder.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
dit zijn erg leuke klussen!! soms is klein werk leuk en soms wil je gewoon iets groots bouwen. nu kan dat alleen niet altijd. ik bedoel hoeveel tuinprieeltjes kan je maken!! haha

binnenkort gaat er weer een familielid verbouwen dus kan ik weer druk bezig!!!
 

Houten Klaas

Actieve deelnemer
1 feb 2009
83
0
Uhhh, kan iemand mij vertellen wat je moet doen om zo fijn te kunnen wonen?
Zo te zien kun je op dit terrein best een mooie werkplaats bouwen.
 

Don_Paul

Actieve deelnemer
3 apr 2008
229
19
Gouderak
Ik zie dat er nog een stuk van de oude betonnen fundering lag waar nu gewoon overheen gebouwd wordt? Zijn altijd van die leuke verrassingen als je een huis koopt met een vlonder buiten ('ach, ik schroef die planken er even uit, stukje fundering aan de buitenrand weghakken en - he, wat is dat nu? Nog een hele betonnen rand? :twisted: ).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.