buitenkeuken in aanbouw

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Dit weekend na het plaatsen van natuurlijk een houten overkapping (samen met 2 timmermannen gezet ivm de snelheid) begonnen met het maken van de buitenkeuken, bankjes ed. Omdat steigerhout, weer gewoon steigerhout is ben ik aan de gang gegaan met wat oude meubels en een stapel oude steenschotten om een wat meer industrieel uiterlijk te krijgen:
eerst even een foto van de overkapping:IMG_6357.jpg

en wat foto's van de keuken.....
IMG_6335.jpgIMG_6341.jpgIMG_6354.jpgIMG_6343.jpg

Bijna BBQ tijd

Cas
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Wij wonen naast een slager, daar komen ze vandaan, hij had er meer besteld maar 2 slabs gekregen, die zijn nu van mij😀
Glaze is zoetig ( zoonlief vind dit het lekkerste)
Uit mijn hoofd
Maple syrop
Rietsuiker
Ketjap
Chilisaus
Tomatenketchup
Bbq saus

Bij ons veel maple syrop

Cas
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Hoi Rudy,

Lampen komen van een winkeltje in Best, zijn meestal eenlingen, of een paar van dezelfde, o internet kun je ze ook vinden, even zoeken op industiele vintage lamp.

Zijn helemaal in dus redelijk goed te verkrijgen

Cas
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Hoi Rudy,

Lampen komen van een winkeltje in Best, zijn meestal eenlingen, of een paar van dezelfde, o internet kun je ze ook vinden, even zoeken op industiele vintage lamp.

Zijn helemaal in dus redelijk goed te verkrijgen

Cas


Hallo Caso,

Wij zijn al een tijde zoekende naar dergelijke lampen.
Zou je het er vinden om het adres te mailen van het winkeltje in Best?

Mg,
Rudy
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
@ civixX
Het is een Primo, de tegenhanger van BGE, doordat deze ovaal is het je effectief meer bruikbare ruimte
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.