Hallo!

moker85

Nieuw lid
16 apr 2015
3
0
Hallo allemaal, ik ben Kevin, 29 en van kleins af aan opgegroeid met houtbewerking dankzij opa en pa die mij veel hebben geleerd en veel hebben laten leren door trial and error.

Daily job is Empty Handlerchauffeur, wat met een hele simpele uitleg in houd dat ik heel de dag zeecontainers opstapel en weer van elkaar af haal met een 50 ton zware heftruck van ongeveer 20-25 meter hoog.

Heel de dag stalen dozen zien vraagt dus om ontspanning en dat haal ik weer uit hout.
Momenteel vooral moestuintjes voor mensen (bedankt AH). Het meeste hout wat ik gebruik komt van oude pallets die ik her en der verzamel op het werk of ergens anders uit de grootste haven.

Voor degene die het nog niet door hadden, ben ik een Rotterdammert, maar niet in hart en nieren.

Ooit wil ik een boerderijtje (huisje buitenaf met grote schuur ook prima) in NL, Zweden of Noorwegen.

Ben geen stadsmens en ook nooit geweest.

Ik zal meer lezen dan berichten posten maar ik zal jullie een leuk project niet onthouden.

Groetjes,

Kevin a.k.a. Moker85
 

moker85

Nieuw lid
16 apr 2015
3
0
Bedankt voor het warme welkom. Ik zal van het weekend via de computer even wat foto's uploaden en delen. Zit nu via de mobiel en moet nog even uitvogelen hoe ik dan foto's moet delen met jullie. Of er moet iemand zijn die mij dat kan uitleggen hoe dat moet via Android.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.