van Stammetje naar Schaafje

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Top Roeland !!
Barst de werkplaats niet uit elkaar van al die schaafjes want je hebt er toch wel een stuk of tig gemaakt !
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.084
504
Moordrecht
Echt heel cool.. Gaandeweg de foto's had ik zoiets van : waar in de godesnaam is hij mee bezig? Maar een fantastisch eindresultaat!!!
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Kijk, dat is een mooi eerbetoon aan het hout. Erg mooi en met een goede knipoog!
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Forummer's dank voor jullie fijne reactie's het is een lekker schavend schaafje geworden.
@Berm nee de schaafbeitel is een oude gesmede beitel met keer beitel van zo rond 1880 gesigneerd met een W op het schaafmes, de keerbeitel is apart gesigneerd.
Heerlijk om zo vanuit een boomstammetje een schaaf te maken, er is nog plek vrij voor de workshop schaaf maken!

groetnis,

Roeland

IMG_2181.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb niet gereageerd op dit item. Heeft niemand de relatie gelegd tussen de datum en deze onwaarschijnlijke schaaf. Ik vind hem briljant. Kan er ook helemaal naast zitten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.