Ladegeleiders: meer dan 100% uittrekbaar

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Ik ben op zoek naar ladegeleiders welke meer dan 100% uittrekbaar zijn, met een basislengte van ongeveer 25cm. Ik heb ze nodig voor een uitschuiftafel.
Probleem is dat ik ze nergens kan vinden en me langzaam begin af te vragen of ze wel bestaan.

Heeft een van jullie een idee waar deze te krijgen zijn?
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Kijk eens bij de volgende web-winkel Ironw@re: http://www.ijzerwarenwinkel.org/geleidingstechniek-tafel-uittrek-geleider-tafeluittrekgeleider-8501050mm-p-3446.html
Ze kunnen je ook een advies geven, werkt erg goed!
Type tafel uittrek geleider heeft inbouw van 850 mm en uittrek van 1050 mm, belastbaarheid 90 kg. Ook versie 1200/1590 mm.
product_thumb.php
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Bedankt! Maar ik heb mijn ontwerp/behoefte iets aangepast waardoor ik met normale (dwz volledig uittrekbare) geleiders uit kom.

In Nederland zijn de geleiders welke meer dan 100% uittrekbaar zijn zeer schaars, in de VS daarentegen zijn ze wel makkelijker verkrijgbaar. Maar goed das wellicht voor een volgende keer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.