Boombank

Paul Michels

Nieuw lid
3 feb 2013
10
0
Wie kan mij helpen aan een goede tekening van een boombank.
Dat is een bank die om de boom heengaat, vaak bestaat deze uit een zeskant met de zitting naar buiten gericht.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Google even op boombank bouwtekening filetype:pdf en de eerste in de lijst is volgens mij al wat je bedoeld.

Succes!

Ik zie net dat er een icoontje in de link staat. Op de plaats van dat icoontje hoort te staan : p, maar dan zonder spatie.
Op het moment dat je die twee tekens aan elkaar typt, zoals de bedoeling is, dan maakt het systeem er automatisch een icoontje van.
Dit even als toelichting. Tong uitsteken was echt niet de bedoeling...

Groet,
Jan
 
Laatst bewerkt:

Woldenga

Actieve deelnemer
7 sep 2013
198
2
Warffum
Als je een reactie typt en drukt op geavanceerd, dan kan je de optie aanvinken om de smileys uit te schakelen in een tekst.
 

Woldenga

Actieve deelnemer
7 sep 2013
198
2
Warffum
Om toch nog maar wat toe te voegen aan dit onderwerp: Pinterest. Neem daar eens een kijkje op. En dan zoeken op tree bench, zoeken in het engels levert altijd de meeste resultaten op:)

Bij de eerste afbeelding kom je bijvoorbeeld al uit op deze site, waarbij het stap voor stap uitgelegd wordt en er er zelfs nog een filmpje bij zit over de bouw.
04-tree-bench.jpg
 

kreidler

Actieve deelnemer
1 aug 2013
181
0
Lochem
Ik zoek ook een tekening,alleen zoek ik de omgekeerde versie.
Tafel om de boom,en dan een bank,vierkant of zeskant..
Niet veel te vinden.
Wie heeft een tekening?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.