doosje van steenbeuk en mahonie

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Hallo Rick,

Mooie kleurcombinatie.
Hoe groot is het geheel? Een doosje maak je om er wat in te stoppen, waarvoor is het bedoeld? Verder valt het mij op, dat de knop van het deksel groot is ten opzichte van het doosje. Ik heb geen idee hoe het 'hoort', trouwens zelf kan ik nog niet eens een stuk hout rond draaien. Maar naar mijn smaak is een kleiner/fijner knopje mooier.

Kor
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
kor
het doosje is 45mm hoog. het dekseltje is inderdaad wat groot maar dat was de bedoeling. het doosje is voor de pop van mijn dochter. jaja wat een chique klantenkring he!! het is een test, ik heb een boek gekregen over het maken van doosjes. ik wil alle doosjes in het boek gemaakt hebben . op deze manier manier kom ik vanzelf alle problemen tegen en kan ik mijn eigen doosjes gaan maken.
rick
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Rick.
Nou als dit een "tussendoortje" is, dan belooft het nog wat te worden!
Ik sluit me aan bij Kor: zie ook liever een dekseltje, dat in één vloeiende lijn verandert van schijf in steel en eindigt in een klein knopje. Misschien kun je het dekseltje in het potje laten beginnen, waardoor de bolle lijn van het potje overgaat in een tegenovergestelde beweging richting knopje.
Lastig draaien en toch een mooi bolvorm!
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.