Bubinga broodplank met gevlamd Berken

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Nu ik de smaak te pakken heb ben ik afgelopen week in de avonden met veel plezier weer aan de slag gegaan aan m'n tweede filmpie. Ik had op het forum rond de feestdagen al eens een foto geplaatst met hetzelfde ontwerp. Morgen reis ik naar Belfast en gaat het plankie mee als geschenk voor een goede bekende.

Ps: drie en een halve minuut Bijtel, dat moet toch lukken ;)


Met een Groet,
Maurice
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Erg leuk, maar is het zo vreselijk donker op jouw werkplek of heb je dat voor het fimpje gedaan ?
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Mooie belichtingvoor het filmpje. Lijkt me alleen niet zo handig tijdens het werken. Maare, dr mogen meer filmpjes uit jouw handen komen :D
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Tja, donker in de werkplaats was natuurlijk voor de film. Frezen in het donker is ten zeerste af te raden behalve dan als het maar voor eventjes is om het op de film te zetten. Ik hoop dat Bijtel de 3 minuten en negenendertig seconden heeft uitgezeten? Dank allen voor de leuke reacties. Dit was zeker één van de redenen dat ik met veel plezier weer aan het filmen was geslagen.

Groet, Maurice
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Heb em afgeleverd! T' plankie paste precies in mijn koffer. (zo'n handbagage koffertje, ik reis graag zo licht mogelijk) Nu heeft het zijn plekje in een keuken net buiten Belfast. Iedereen bedankt voor het kijken! :D

Groet, Maurice
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.