overzicht evenementen

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Ik schrijf dit zijdelings naar aanleiding van het 'fun'-topic van Tuoh waar hij vertelt over zijn avonturen op de Belgian Boat Show.

Toen ik dat las had ik iets van 'jammer dat ik dat niet eerder wist, was misschien wel leuk geweest om daar eens te gaan kijken'. Toch een beetje een gemiste kans voor onze nijvere belgen, nietwaar? :)

Ik kan geen specifieke gevallen bedenken, maar het staat me bij dat ik wel vaker opmerking tegenkom als 'een paar weken geleden was er ...' met daarop dan weer de reactie 'jammer dat ik dat niet eerder wist, enzovoort'.

Dus mijn vraag is eigenlijk: kunnen we geen draadje starten met daarin aankondigingen van evenementen? Met eventueel in de openingspost een overzicht dat regelmatig wordt bijgewerkt. Een laagdrempelig topic waar je dingen kunt melden waarvan je twijfelt of ze wel een eigen topic verdienen.

Heel specifiek niet bedoeld voor discussies. Ontstaat er een discussie of valt er veel meer te melden dan start je een apart topic en post je een link in het evenementen-topic. Ofzoiets...

ideetje?
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Ja, dat is een prachtig idee.

Onlangs poste ik een uitgebreide aankondiging voor de opendag op zaterdag14 maart 2015 van bundel houtopleidingen ( restauratie (univ), houtsnijden , marmerbeeldhouwen, design, enz,) in Antwerpen aan. Maar het werd onmiddellijk ondergesneeuwd, bedolven door andere posts.

Het zou fijn zijn om de volledige aankondiging op een voorbehouden rubriek te kunnen zetten en het dan ook nog op een evenementenkalender te kunnen pinnen.


hieronder de link en de foto
http://www.woodworking.nl/showthread.php?13310-houtopleidingen-opendeurdagen-werkplaatsenen

Bekijk bijlage 26882


groeten
Ornament,
http://www.houtsnijden.eu
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
  • 14 maart 2015
opendeurdag verschillende houtbewerkingsopleidingen
Locatie
Antwerpen
Gemeld door
Meer informatie

  • 31 mei 2015 12.00-17.00 uur
Open Huis Masave Hout / Houtdag 2015
Locatie
Creatieve Coorperatie​
Esdoornstraat 3​
Zwolle
Gemeld door
Meer informatie


- - - Updated - - -

Ik dacht aan zoiets...
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
... maar dan helemaal bovenaan. Alleen kan die niet meer worden gewijzigd. Wat is handig?
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Appart sub forum voor evenementen/open dagen. Met daar in een vast topic met de evenementen op datum en een linkje naar het topic van het event
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
  • 14 maart 2015
opendeurdag verschillende houtbewerkingsopleidingen
Locatie
Antwerpen
Gemeld door
Meer informatie

  • 31 mei 2015 12.00-17.00 uur
Open Huis Masave Hout / Houtdag 2015
Locatie
Creatieve Coorperatie​
Esdoornstraat 3​
Zwolle
Gemeld door
Meer informatie


-
Ik dacht aan zoiets...

misschien ernaast nog plaats voorzien voor een fotootje of een logo ?

groeten
Ornament
http://www.houtsnijden.eu
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
  • 14 maart 2015
opendeurdag verschillende houtbewerkingsopleidingen
Bekijk bijlage 27013
Locatie
Antwerpen
Gemeld door
Meer informatie

  • 31 mei 2015 12.00-17.00 uur
Open Huis Masave Hout / Houtdag 2015
Bekijk bijlage 27014
Locatie
Creatieve Coorperatie​
Esdoornstraat 3​
Zwolle
Gemeld door
Meer informatie

  • 27 september 2015
Open Dag Hout
Locatie
Hanze Hal
Zutphen
Gemeld door​
Jaap
Meer informatie​

misschien ernaast nog plaats voorzien voor een fotootje of een logo ?

Zoiets?
Ik vind het persoonlijk een beetje onrustig worden. Misschien is het mooier met het plaatje rechts op de pagina uitgelijnd. Dat is me nog niet gelukt...
Overigens kan iedereen op deze manier de lijst aanvullen. Gewoon 'antwoord met citaat', de quote-tags weghalen en aanpassen. Maar dan wel graag een beetje de layout aanhouden. En niet te enthousiast met plaatjes. (Of filmpjes. Inderdaad, ik kijk naar jou, Rendew!) :p

En als dat lastig is gewoon je evenement in een berichtje hieronder zetten, er is vast wel iemand die het voor je in de lijst wil plakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.