Zaak met een ruim assortiment en deskundig advies

Zansa

Actieve deelnemer
26 jun 2014
33
1
Hallo!

Binnen enkele maanden wil ik een goede afkortzaag kopen. Uiteraard staat er hier heel veel op het forum en op internet. Echter wil ik graag eerst even voelen en ruiken alvorens tot aankoop over te gaan. Daarom: weet er iemand in omgeving Rotterdam (maar mag ook best in Utrecht of Breda zijn) een goede zaak waar ze veel verschillende soorten hebben staan?

Momenteel twijfel ik of het een dure wordt (ca. 700), of een verschrikkelijk dure (de festool). Het zou dus mooi zijn als er een zaak bestaat die meerdere merken heeft

Bij voorbaat dank!
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Ga eens kijken bij Kruis. Op internet kun je zien welke modellen ze op voorraad hebben, deze kunnen ze ongetwijfeld uitpakken voor je mocht je serieuze interesse hebben.

Gunters en Meuser hebben over het algemeen ook aardig wat in display. Is dan wel weer in Amsterdam.

Groet,

Joris
 
Laatst bewerkt:

janwijbrand

Actieve deelnemer
11 apr 2010
142
2
Rotterdam
Ga eens kijken bij Kruis.

Ik kom inderdaad ook graag bij Kruis. "Vroeger" was Kruis een "ouderwetse" gereedschap- en ijzerwarenwinkel, nu vooral gericht op internetverkoop. Echter, de meeste van de medewerkers nemen zeker nog "ouderwets" de tijd voor je, is mijn ervaring. Je zou ook even bij Breur op de Ceintuurbaan kunnen kijken.
 

Zansa

Actieve deelnemer
26 jun 2014
33
1
Bedankt Joris,

Ga eerst naar Kruis en als ik er niet uitkom maak ik er een dagje amsterdam van.
 

Zansa

Actieve deelnemer
26 jun 2014
33
1
Echter, de meeste van de medewerkers nemen zeker nog "ouderwets" de tijd voor je, is mijn ervaring. Je zou ook even bij Breur op de Ceintuurbaan kunnen kijken.
bedankt, dat ouderwetse zoek ik ook en voor gedegen advies wil ik best een paar euro meer betalen. Breur zal ik ook zeker even aandoen. Hoewel ik daar vaak langs rij is die niet eens in me opgekomen :(
Bedankt beide voor de adviezen!
 

Zansa

Actieve deelnemer
26 jun 2014
33
1
Bedankt voor de tips! Uiteindelijk heb ik m'n zaag bij Kruis gekocht, nette zaak met goede service en advies. Helaas de eerste keer het verkeerde model gekregen (en pas thuis gemerkt toen de laser ontbrak). Maar ook dat is netjes opgelost.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.