Vincent Pater doet nu ook mee!

V. Pater

Nieuw lid
11 feb 2015
1
0
Hallo iedereen,

Ik ben een 18 jarige enthousiasteling die al heel wat youtube filmpjes heeft gekeken en zo nu en dan iets kleins maakt. Nu heeft mijn docent bij handvaardigheid mij verwezen naar dit forum, jullie kennen hem als misschien van het forum als Johan Muis, al heeft hij als ik snel even kijk niet erg veel gepost... Nu heb ik zoveel gelezen op het forum dat ik het wel gerechtvaardigd vond om te melden wie jullie aan het stalken was. Dus bij deze. Ik heb niet heel veel gereedschap, maar wel een vader met een schuur. Hij is echter meer van de metaalbewerking. Naast houtbewerking vind ik het ook leuk om een beetje te klooien met computers en andere elektronica. Ik houd ook erg van films kijken en mijn eerste project dat ik hier ga posten zal deze drie dingen gaan combineren. Ik heb echter niet heel veel tijd sinds ik nog met mijn eindexamenjaar VWO bezig ben. Updates zullen dus erg sporadisch komen. Verder lijkt het me wel lijkt het me wel leuk om te delen waardoor (of beter door wie) ik geïntroduceerd ben in de wereld van houtbewerking. Ditt zijn voornamelijk een heel aantal youtubers die gave dingen deden waarvan ik dacht dat ik dat ook wel zou kunnen. De belangrijkste hiervan zijn Steve Ramsey en mijn favoriet Matthias Wandel. Zij hebben me laten ziet hoe ik mijn interesse in het maken van dingen en techniek (mechanica en elektronica) kan combineren en tot expressie laten komen: In de vorm van houtbewerking.

Ik kijk uit naar reacties en posts van andere mensen!

- Vincent
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Vincent welkom. Succes met je examen. Daar moet nu even alle aandacht naartoe. . Zie je bezoek als ontspanning. We zijn dol op foto's en sommige op filmpjes.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.