Wastafelmeubel in eiken

WouterH

Actieve deelnemer
9 dec 2009
56
1
Hier foto's van mijn laatste werkstuk, een wastafelmeubel. Geheel eiken (2 partijen). Frame verbonden met de domino. Panelen zijn van vol kwartiers eiken, 2 delen per paneel.
Eerst wat foto's van tijdens de maak, de laatste van het eindresultaat. Behoorlijke klus, maar erg blij met het resultaat;)

2015-02-05 07.20.34.jpg


2015-02-13 20.35.33.jpg


2015-02-21 23.46.31.jpg
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Erg fraai! Om even te zeuren, het was nog mooier geweest als de panelen in de deurtjes gespiegeld waren, maar het sluit allemaal wel mooi strak! Ben net als Joppe ook nieuwsgierig naar de constructie en ook de afwerking.

jaap
 

WouterH

Actieve deelnemer
9 dec 2009
56
1
Dank voor de complimenten Jos en Jaap. De deurtjes heb ik eerst gewoon verlijmd en een tijdje laten staan, om te kijken of ze echt recht bleven. Ze bleven snaarstrak! Voor de zekerheid heb alsnog ik op de achterkant, over de breedte, twee klampjes geschroefd, waarbij ik de schroeven de ruimte heb gegeven om te te bewegen bij werken van het hout. De deurtjes zijn afgehangen in gewone keukenscharnieren. Ik zal hiervan later nog wel even een foto posten!

groet,
Wouter
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.