ROJEK iemand hier ervaring mee.

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Ik ben me de laatste tijd aan het oriënteren op een nieuwe combi en kom steeds meer het merk rojek tegen.

Heb op dit moment een oude robland 31 op zich een goede machine maar het blijft de hele tijd alles stellen en controleren op haaks enzv. het is het dus net niet.

Het liefst natuurlijk een felder van de 500 serie maar € 12.000,- met eventuele opties dat gaat hem niet worden.

Wat voor mij belangrijk is dat ik alles kan doen schaven, boren frezen vandikte en schaven maar het alle belangrijkste is zagen liefst een kleine paneelzaag 2,00 m lengte zal volgens mij al voldoen maar moet wel loopzuiver zagen versteken graden enzv.
Let op het blijft wel hobby en euro zijn toch nog belangrijk

iemand suggesties.


met vriendelijke groet hans
 

tuoh

Oud hout
Rojek kan je qua afwerking en mogelijkheden vergelijken met Robland, daar zitten geen grote verschillen tussen. Ook een merk als Sicar zit op deze hoogte. Moet wel opmerken dat de huidige Roblands beter zijn dan de oudjes.
Als je geen Robland meer wenst zou ik ook eens kijken naar Lurem, hun grotere modellen leunen al dicht tegen Felder aan:p Maar zoals met alles, wil je meer dan kost het ook meer, jammer maar helaas.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Ik heb een vlak en vandiktebank Rojek MSP 310 M en ik ben er zeer tevreden over!
Maar als ik nu een nieuwe zou kopen word het toch een Hammer of Felder!
Mvg,
Rudy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.