Prijs idee Hammer K3

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Hallo, ik ben op zoek naar een prijsniveau van de Hammer machines, in het bijzonder de K3 winner...voel echter niet zo veel voor registratie (ze vragen te veel info vind ik). Daarnaast is deze manier van prijsinformatie niet bepaald gunstig voor ons (particulieren?) omdat we niet kunnen vergelijken met kortingen die misschien mogelijk zijn e.d.

Dus is er iemand die mij of ons eigenlijk kan helpen Hammer concurrerender te krijgen:rolleyes:? En voor mij de keus tussen een Harvey en Hammer duidelijker te krijgen?

Bij voorbaat dank, Marcel.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Ik heb nu een offerte met een paar opties (rijinrichting, voorbereiding Dado, iets grotere tafel rechts en betere geleider) de K3-winner thuisbezorgd voor...4400,-
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik heb nu een offerte met een paar opties (rijinrichting, voorbereiding Dado, iets grotere tafel rechts en betere geleider) de K3-winner thuisbezorgd voor...4400,-

Voorver ik begrepen had. Zitten de "instap" modelen minimaal in de promo. Dus denk ook niet dat het veel minder kan worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.