Dewalt dw733

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Beste mensen,

Ik ben van plan om binnenkort een "portable" vandiktebank aan te schaffen en mijn voorkeur tot op heden gaat uit naar een dw733.
Hier op het forum is daar weinig over te vinden.
Zijn er hier mensen die zo'n apparaat hebben en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

Groet,
Jan
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hoi Maja, ik ben reeds enkele jaren in het bezit van een Dewalt vlak en vandikte schaaf machine de D27300 dit is een heel mooi machientje, kan op poten of zonder poten geplaatst zijn, werkt heel soepel en mooi haaks en op dikte te schaven. Zal misschien iets meer kosten dan die jij hier als type aangeeft maar je hebt dan ook wel een heel ander machientje. als je meer info wil mag je altijd vragen gr stefan
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Dank voor je reactie Stefan.
Heb zojuist even gekeken naar jou machine. Voor mij gaat deze hem niet worden.
De werkstukken die ik regelmatig nu laat vlakken zijn normaal gesproken 30 cm breed.
Vandaar mijn voorkeur voor de dw733
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
Zoiets staat ook nog op mijn verlanglijst. Andere goed beoordeelde machines zijn de Makita 2012NB of de zeer goed beoordeelde Metabo DH 330. De güde GMH 2000 wordt als slecht beoordeeld. De Jet JWP 12 en de Varo POWX200 gaan nog. (Bron werk zeugkompass 2015 holtzwerken )
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.