Onderstel afkortzaag

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
Beste forumleden

Ik wil een onderstel kopen voor mijn ELU PS174 afkortzaag
Heb reeds wat informatie verzameld op het net maar kan nog geen keuze maken.
Dus graag jullie visie / advies op de onderstaande onderstellen
* Dewalt DE7033-XJ / ong 170 eur
* Bosch Blauw GTA 2600 / ong 150 eur
* Bosch GTA 2600 (groen ) / ong 140 eur
of b.v. een
* Universeel onderstel van b.v. EcoTools / ong 100 eur

dank voor de reacties
 

Manus

Actieve deelnemer
5 jan 2012
29
0
Ik heb een onderstel van DeWalt in m'n bus. Daarop staat een Blauwe Bosch afkorter op de beugels die bij het DeWalt onderstel horen. Ik ben daar na enkele jaren zeer intensief gebruik heel tevreden over.
Maar ik zie dat het ook wel de duurste is. Nou ja, die paar tientjes voel je straks niet meer. een degelijk onderstel wel!
 

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Ik heb die blauwe Bosch. Zou hem nooit aanraden aan iemand anders... Vooral de telescopische armen buigen geweldig door bij ondersteuning van langere stukken.
Als je dat dan vergelijkt met het onderstel van DeWalt dat mijn vader gebruikt, is het een wereld van verschil. DeWalt is wel wat duurder, maar na de twee naast elkaar te hebben gebruikt vindt ik dat elke euro meer waard.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi ding Jaap !
op één of andere manier moest ik ook aan de MFT denken, jaap zijn bouwsel, de MFT....bekijk die 2 eens nader, volgens mij kun je dan best iets heel moois maken
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Ik heb die blauwe Bosch. Zou hem nooit aanraden aan iemand anders... Vooral de telescopische armen buigen geweldig door bij ondersteuning van langere stukken.
Als je dat dan vergelijkt met het onderstel van DeWalt dat mijn vader gebruikt, is het een wereld van verschil. DeWalt is wel wat duurder, maar na de twee naast elkaar te hebben gebruikt vindt ik dat elke euro meer waard.

Inderdaad!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.