Festool prijs bouwbeurs utrecht

PBT

Actieve deelnemer
Vandaag telefoon gehad van festool dat ik een prijs heb gewonnen en deze volgende week kan ophalen op de beurs in utrecht.
Nu is mijn vraag weet er iemand of heeft er iemand een idee wat deze prijs in houdt? Niet dat ik een dag vrij maak voor bijvoorbeeld een petje

Groeten

Peter
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Heb je met een prijsvraag meegedaan, ik heb ooit een bovenfrees gewonnen bij festool toen ik met een prijsvraag meedeed waarbij je bij aanschaf van een apparaat van festool voor dezelfde prijs van dat apparaat een mocht uitzoeken, dus twee voor de prijs van een .
Ik kan nu even niet bedenken zo zonder veel meer informatie wat je gewonnen zou kunnen hebben .
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Je gaat dan toch al naar die beurs als je kaartjes besteld hebt, of mis ik nu wat ?
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Ik denk dat niemand anders dan festool zelf op de bouwbeurs jou kan vertellen wat je gewonnen hebt, maar op de website van festool staat deze tekst bij het bestellen van de gratis beurskaarten:
GRATIS beurskaarten
Kom naar de nieuwe stand van festool en maak kans op een Festool Machine.

Dus je hebt heel waarschijnlijk een machine gewonnen, dat zou ik niet zomaar laten lopen.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.697
2.569
Gaanderen
Je bent niet het eerste forumlid die een prijs heeft gewonnen. Die had echt de hoofdprijs. Als oud dealer weet ik dat ze regelmatig klanten van mij verrast hebben. Maar het cadeau kan van alles zijn. Ik denk trouwens niet dat ze je voor een petje laten komen.
Je zou eens bij je dealer kunnen informeren. Wij kregen vroeger altijd bericht van festool. Toen kreeg je het cadeau via de dealer. Ik ben in 2009 gestopt dus het een en ander kan veranderd zijn.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik gok op een nieuwe machine, ik was dit weekend op een beurs in Brussel waar ze één nieuwe machine hadden de TXS, een andere versie van de CXS.
Nu met 2,6ah (van geheugen) en deze batterij past in de CXS en lader. Met laad indicator.

P1000417.jpg
 

PBT

Actieve deelnemer
net terug van een dagje op de bouwbeurs. Ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een prijsvraag van festool waarbij je een slogan moest bedenken. Ik heb hiermee de eerste prijs gewonnen. Het is de PDC 18-4 geworden die ik heb gewonnen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.