Festool OF-1400

Martijn.

Actieve deelnemer
15 okt 2014
69
0
de klemknop voor de diepte instelling loopt al een tijdje scheef omdat het boutje scheef is wat naar binnen loopt. Nu was vandaag ook nog eens de knop verdraait. Deze dus maar vervangen door een knop van een accesoires stuk. Maar echt lekker klemmen doet het mechanisme niet echt. Je moet echt hard draaien voor hij ook echt blijft staan en dan nog veert hij soms ineens een paar mm terug wanneer je niet oplet. Nou zat ik dus bij kruis.nl te kijken bij de exploded views:

https://www.kruis.nl/onderdelen/festool/of-1400-ebq-230v

wil dus sowieso een knop bestellen maar kan me moeilijk voorstellen dat een nieuwe knop met een nieuw boutje ook gaat zorgen dat hij sterker klemt. De andere onderdelen in het verlengde weet ik niet zo goed hoe dit in het echt zit kan je die ook makkelijk vervangen? bij mij zit er trouwens ook nog een veer aan de buitenkant maar ik weet niet zeker of die er eigenlijk ook hoort(machine is 2e hands)
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Gewoon via de dealer bij Festool ter reparatie aanbieden of even langsgaan in Waddinxveen.
Dan krijg je een prijsopgave, maar het zal niet veel hoeven kosten.
Machine wordt weer helemaal origineel.
En soms wordt de machine zelfs gratis thuisbezorgd.
 

Martijn.

Actieve deelnemer
15 okt 2014
69
0
mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar het zelf te repareren, zal van de week eens kijken of ik de boel open krijg en het zelf uit kan zoeken. Waddinxveen is een beetje ver weg voor mij;) zit wel Festooldealer in de buurt als back-up optie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.