ladegeleiders ebay

C.luning

Actieve deelnemer
6 aug 2014
64
0

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Ik weet niet waar de Pond nu op staat.
Maar ik zag toevallig dezelfde set van 2 liggen bij de lokale bouwmarkt.
Koste €11,95 geloof ik. Zal wel iets duurder wezen als ebay, maar dan hoef je niet te wachten op de bestelling.
 

C.luning

Actieve deelnemer
6 aug 2014
64
0
Zoek eens op marktplaats staat genoeg op.

Op marktplaats staat genoeg op, echter zijn de meeste te lang, niet volledig uittrekbaar, maar 4 setjes van beschikbaar of vind ik de prijs te duur.
Ik zoek dus een betaalbaar alternatief.
De geleiders op Ebay gaan hem ook niet worden want de verzendkosten zijn bijna 30 pond! dan ben ik nog duurder uit dan hier in de winkel.
De geleiders uit de andere link lijken exact het zelfde, hier kan ik echter niet de verzendkosten van vinden. Mijn Duits is helaas ook niet zo geweldig.
Iemand hier eerder besteld toevallig die dan ook nog weet wat de verzendkosten hier voor waren?
 

Paul W

Actieve deelnemer
10 jan 2011
121
0
Hoorn NH
Op de website van Eminent uit Enschede vind je veel mogelijkheden op dit gebied. Heb er al een paar keer ladegeleiders besteld. Ben erg zeer over te spreken.

Paul
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Hallo C.Luning

De geleiders uit de andere link lijken exact het zelfde, hier kan ik echter niet de verzendkosten van vinden. Mijn Duits is helaas ook niet zo geweldig.
Iemand hier eerder besteld toevallig die dan ook nog weet wat de verzendkosten hier voor waren?

Ik heb ze toen laten leveren met een familielid die in Duitsland werkt en heb er 4,95 euro vr betaald.
Anders kun je ze even mailen met de vraag(Liefer- und Versandkosten Nederland)
http://beschlaege-online.de/shop/info/mein-kontakt.html

Mvg,
Rudy
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ik heb gister 20 paar geleiders van 35cm op de duitse site besteld, en ik moest 100,03 betalen voor de geleiders incl. verzenden. Dus 20 euro verzendkosten.
Al met al zit een stel geleiders dus op 5 euro. Goedkoper dan dat ik ergens anders heb kunnen vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.