Waar kan ik heldere (doorzichtige) kunststof pijp 80mm kopen?

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Heren,

Voor een opdracht ben ik op zoek naar heldere, doorzichtige kunststof pijp doorsnee 80mm. De wanddikte is niet zo spannend, zolang het maar niet vervormd bij de minste aanraking is het al genoeg. Er worden wel heldere buizen aangeboden op internet maar die zijn voor filterdoeleinden en bestand tegen druk, waardoor de prijs aan de hoge kant is. Dat zoek ik dus niet, gewone goedkope regenpijp maar dan doorzichtig is wat ik nodig heb. Van de klant heb ik een voorbeeld liggen dus het bestaat in ieder geval wel :)

Wie weet waar ik dat kan kopen?

Groet, Rob.

PS: krijg net een aanbieding voor 90mm, wanddikte 1.8mm, per 5 meter € 57,62. Iemand goedkoper?
 
Laatst bewerkt:

xanax

Actieve deelnemer
28 aug 2014
55
0
zoeken op plexiglas buizen gaf mij direct opties startende vanaf een €22 / meter, weet niet hoeveel meter je nodig hebt en wat er momenteel bij jou onder "aan de hoge kant" valt.

mvg
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Het moet perse PVC zijn, geen plexiglas. Had ik er even bij moeten vermelden, sorry :eek: Blijkt verschil in te zitten qua taaiheid van het materiaal. Die 80mm is ook een harde eis, en dat is dan ook het probleem, PVC vind ik in 75 mm en dan in 90 mm, daartussen vind ik niks dus ook geen 80 mm :mad:

Ik kan uit de voeten met een prijs rond de zes euro de meter en heb waarschijnlijk rond de tweehonderd meter nodig.

Groet, Rob.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
200 meter :eek: ik ben niet nieuwsgierig, maar wat ga je in hemelsnaam maken

ik heb ooit eens een adres bezocht ik amersfoort of apeldoorn waar ik transparante buis haalde, ik moet het even nazoeken of ik het adres nog ergens heb voor je
Je kunt ook Ebri kunstoffen in almere eens bellen, vraag naar Huib, geschikte vent, wellicht kan hij je verder helpen
Hou er wel rekening met dat beide materialen behoorlijk werken onder temp. verschillen

80mm én pvc, ik betwijfel het

Een puntje om je klant wellicht te overtuigen, pvc verkleurt veel sneller en wordt minder doorzichtig (mat) onder UV licht (zon) plexi minder snel
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Vink kunststoffen in Didam is de leverancier van kunststoffen in Nederland.
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Het is voor een opbergsysteem. Er staan al een aantal van die dingen en de klant wil een exacte kopie, zelfde materiaal, zelfde afmetingen en bij voorkeur dezelfde prijs als acht jaar geleden ��

Ik zal eens bij Vink gaan kijken.
 

l'Empereur

Nieuw lid
24 dec 2013
14
0
Onder het mom van beter laat dan nooit hierbij een linkje:https://www.xxlstunt.nl. Ze hebben veel op voorraad en ze hebben erg veel afhaalpunten verspreidt door Nederland.

Helaas moet ik er altijd een kilometer of 1000 voor omrijden.

Groeten vanuit het land waar beslist niet onaangenaam is om te verblijven.
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Het is voor een opbergsysteem. Er staan al een aantal van die dingen en de klant wil een exacte kopie, zelfde materiaal, zelfde afmetingen en bij voorkeur dezelfde prijs als acht jaar geleden ��

Ik zal eens bij Vink gaan kijken.

Een opbergsysteem van 200 meter transparante pijp? Foto? :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.