Sicar brava 300

zzoemie

Actieve deelnemer
18 dec 2013
66
0
8770 Ingelmunster, België
Hallo,

Ik wil even jullie mening.
Ik kan een SICAR BRAVA 300 kopen die slechts sporadisch gebruikt is aan zeer interessante voorwaarden.
561521005562980.jpg
Wat zijn jullie ervaringen met deze machine?
Ik ben reeds geruime tijd op zoek naar een betaalbare HAMMER c3 31 doch dat blijkt een ijdele hoop.
Graag jullie reacties.

Groeten
Dirk
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Ik heb een afspraak voor volgende week dinsdag, vroeger kon de eigenaar niet en ik heb geen andere foto's.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een elektra beckum pkf255 zoals jij hebt.

Dat is natuurlijk geen combine. Enkel een zaag. En ik heb deze weg gedaan omdat ik er geen "zero-clearance insert" voor kon maken. En die heeft ook geen voorritser. Ik werk nogal veel mat plaatmateriaal.

Nu heb ik de werkbank uit Holzwerken nagemaakt, en gebruik ik deze met mijn TS55. Werkt perfect!
Nu eerst een nieuwe vlak-vandikte aanschaffen, en dan mss een hammer oid.
 

zzoemie

Actieve deelnemer
18 dec 2013
66
0
8770 Ingelmunster, België
Dat is natuurlijk geen combine. Enkel een zaag. En ik heb deze weg gedaan omdat ik er geen "zero-clearance insert" voor kon maken. En die heeft ook geen voorritser. Ik werk nogal veel mat plaatmateriaal.

Nu heb ik de werkbank uit Holzwerken nagemaakt, en gebruik ik deze met mijn TS55. Werkt perfect!
Nu eerst een nieuwe vlak-vandikte aanschaffen, en dan mss een hammer oid.

A, kan je mij het plan uit holzwerken even bezorgen aub?
Het is bij mij namelijk ook voor bijna uitsluitend plaatwerk.
 

Swake

Actieve deelnemer
27 apr 2014
155
0
Beste Rhynix,
Zou je die plannen met mij ook willen delen aub?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.