woodpeckers carpenterstriangle 300 mm

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Geen ervaring mee, maar op gereedschappro.nl verkopen ze woodpecker-gereedschap. Mss kunnen ze deze wel bestellen voor u.

Let wel, woodpecker is belachelijk duur gereedschap. Blijkbaar wel 100% accuraat, maar zo zijn er nog (goedkopere) merken
 
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Als een carpenter square is het zinloos geld uit te geven voor een precisiedriehoek. Je kan beter gaan voor een "normale" zoals die hierboven getoond is. Ik heb een set met precisiedriehoeken van Woodpecker gekocht omdat ik die wil gebruiken als controlemiddel voor m'n overige driehoeken of blokhaken.
http://www.woodpeck.com/triangles.html

En ik moet zeggen dat al die dagelijks gebruikte driehoeken en blokhaken wonderbaarlijk haaks zijn. Eén of twee blokhaken die uit Holland meeverhuisd zijn waren een haartje uit het lood.
 

werkbank

Actieve deelnemer
30 dec 2012
404
0
betekom belgië
De magnum rafter angle square lijkt een juweeltje te zijn, zoals ze ook beschrijven, helaas zou deze niet haaks zijn volgens de commentaren.
gereedschappro gaat de woodpecker carpentertriangle bestellen
de prijs weet men nog niet
even afwachten dus...
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Woodpeckers is inderdaad extreem duur.
Ik ben ook al langer op zoek naar haaks gereedschap.
Ik heb via gereedschappro een incra ruler gekocht van 30 cm, deze is écht subliem!
 

werkbank

Actieve deelnemer
30 dec 2012
404
0
betekom belgië
Ik heb via gereedschappro een incra ruler gekocht van 30 cm, deze is écht subliem![/QUOTE]

Ik vind geen info op gereedschappro terug.
Is het een driehoek of winkelhaak?
Heb je een fotootje of art. nr.?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.