Mitre 10

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik ga geen reclame maken of iets aangezien ik vaak niet op de advertenties voor de filmpjes van oa YouTube zit te wachten. Toch, hier in Nieuw-Zeeland hebben ze informatieve filmpjes van voornamelijk Mitre 10. Vooral voor de beginneling geven ze vele handige tipjes bij de meest voorkomende klussen in en rondom het huis hoe je het jezelf net iets makkelijker maakt. Vooral op die kleine dingetjes letten, ze zetten de dingen nogal eens lomp en ruim passend in elkaar...

https://www.youtube.com/user/mitre10nz
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.619
1.138
Fryslân
Tijdens mijn verblijven in Nieuw Zeeland ben ik een aantal keer bij de Mitre10 geweest. Je kan er vanalles krijgen, en ook veel goed gereedschap. Ik heb er niet heel veel gekocht, aangezien het ook weer mee terug moest in de koffer. Maar het is toch altijd even leuk om te kijken wat er allemaal te krijgen is.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Het is inderdaad een fraaie winkel, maar niet heel erg gespecificeerd in een bepaald iets. Een algemene bouwmarkt infeite dus. Ik kon het inderdaad ook niet laten om iets mee tenemen. Klein stalen lineaaltje van 20 cm met op de achterkant een duidelijke en uitgebreide imperiaal naar metrisch verschaling.

Was jij nog ergens anders in NZ een gereedschapwinkel tegen gekomen?
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.619
1.138
Fryslân
Ik ben niet meer tegen gekomen, en ook niet naar gezocht eerlijk gezegd. Mijn zwager zit daar wel in de bouw, maar die haalt alles bij de groothandel daar. Ik ben daar helaas niet geweest. Ik had daar graag een kijkje willen nemen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.