Eindelijk een opbouw van een eigen website gestart.

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Al enige tijd ben ik op zoek geweest om een eigen website rond houtdraaien te bouwen, maar helaas de tijd ontbrak en kennis.
Toch ben ik er nu volop mee bezig. Mijn schoonbroer heeft me op het goede pad gezet.
Hier de link van mijn website, maar deze is nog altijd in opbouw.
Met andere woorden, er zal nog heel veel bij komen. Met wat zoekwerk kan je heel veel foto's met uitleg ontdekken.
http://didiersirjacobs.jalbum.net/Houtdraaien/
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Sirjacobs, de website ziet er netjes uit. Overzichtelijk, een strakke opmaak en een goede focus op de werkstukken. Hopelijk gaat er niet te veel tijd in zitten, zodat er voldoende tijd overblijft om mooie projecten en projectverslagen te maken.

groet,
meron
 

Marc v B

Nieuw lid
15 nov 2014
10
0
Den Haag
Bij houtdraaien had ik nooit zo'n positief beeld. Dat was voor een groot deel omdat ik ook geen flauw idee had wat het was en wat het kon opleveren.
Hier op het forum al mooie dingen voorbij zien komen en tegenwoordig sluit ik niet meer uit dat ik ooit zelf ook het een en ander wil proberen.
De twee grote logo's in een uitgebreide post op dit forum leverden een mooie illustratie van houtdraaien, die mijn ogen verder hebben geopend.
En toch weer verder verbaasd met de mooie werken op de website!
En de website ziet er goed uit, en navigeert erg lekker!
Mijn complimenten!
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Bedankt beste forumleden voor de positieve reacties. Ik ben heel blij dat mijn website geliefd is naar jullie toe.
Blijf hem volgen, er moet nog veel bijkomen.
Het doet me een enorme voldoening dat Marc v B. nog nooit zo'n positief beeld had over het houtdraaien.
Ik heb blijkbaar zijn ogen doen open gaan met m'n logo's.
Ik denk dan bij mezelf, weer iemand over de streep getrokken en veel plezier aangedaan.
We zijn goed bezig op deze boeiende forum.
Jaap we zorgen voor kijkcijfers. Als dit niet goed is !!!
Alvast bedankt aan allen die een kijkje hebben gedaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.