Badkamermeubel eikenhout

Johan30

Nieuw lid
7 sep 2010
15
2
Gytsjerk
Niet eerste project, wel eerste serieuze plaatsing op het forum. Afgelopen 3 weken de totale badkamer over de kop gehaald. Enige hout wat er aan te pas kwam was dit meubel. Meubel vervaardigd uit eikenhout alles met pen en gat. Gaten gefreesd met bovenfrees, pennen gezaag met de hand. Niet veel foto,s van bouwproces. De zelfgestorte betonnen wasbak te vroeg ontkist ivm tijdsdruk. Helaas nu nog meer werk ivm 2 scheuren. Tijdelijk opgelost door de brokstukken te lijmen. Dan kan de familie in ieder geval hun ding doen. Het meubel is afgewerkt met een olie waarvan de naam mij even is ontschoten. Dit kan ik van,t weekend wel achterhalen.
Plaatjesimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 405

Johan30

Nieuw lid
7 sep 2010
15
2
Gytsjerk
Dat ondersteboven snap ik niet. Op de iPad staan ze gewoon zoals de foto,s ook gemaakt zijn. Als ik ze via de mail verstuur ontvangen mensen ze ook op de kop. Zal ik eens uitzoeken. Komend weekend 2e poging met de wasbak. Ga nu voor beton met een superplastificeerder. Ben benieuwd
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.761
146
Rotterdam
Dan houd je je iPad verkeerd om tijdens het maken van de foto's.
Ik doe dat ook steeds met filmpjes maken. Dan zijn ze om mijn telefoon goed, maar op de windows pc staan ze ondersteboven.
Met een iPad kan je het niet controleren, maar als je ze via de pc plaatst zie je direct dat het niet goed is.
 

Johan30

Nieuw lid
7 sep 2010
15
2
Gytsjerk
Ja, het beton zal nog worden afgewerkt met een watergedragen pu lak. Deze zal ik nog verdunnen en hiermee de bak zoveel mogelijk verzadigen. Bij de volgende bak gaan er ook glasvezels mee in het mengsel en zal ik gebruik gaan maken van gietbeton.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.