Hbm machines

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
Ik zou bijna zeggen: wie niet?

Ik ben erg tevreden met mijn tweedehands draaibankje van HBM (maar ik draai niet veel)
En op de zaak hebben we een kolomboormachine van HBM. We boren niet veel, maar voor ons doet hij het uitstekend.

Groeten, Raymond
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Ik denk dat Jaap bedoeld;
HBM draaibankje, maar ik draai niet veel
HBM kolomboor, maar ik boor niet veel
HBM bankpasje want ik pin niet veel
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Ik heb diverse machines van HBM en ben zeer tevreden .
De machines gebruik ik veel het is wel zo ,, Alle waar naar zijn geld"
De service is uitstekend dus niets anders dan lof.

Simon
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
van HBM heb ik zelf een draaibank staan, werkt zeer fijn alles is makkelijk in te stellen. draai vrij regelmatig heb de draaibank nu denk ik 3 jaar staan en heeft al genoeg draaiuren gemaakt en werkt nog steeds perfect. de bijtels daar in tegen werken niet echt fijn geen lange stand tijd van de vouw. op mijn middelbare school ook vaak op HBM metaal draaibanken gewerkt en werkte ook perfect ook de metaal afkort zaag was heel fijn. dus ik kan het zeker aan raden.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
Hebben ze ook HBM bankpasjes? Ik pin niet veel...

Haha, ja, het is inderdaad een review van niks.

Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik vind het gietijzer er robuust uitzien en de motor draait goed en met weinig lawaai, maar op de greepjes en de afwerking is wel wat bespaard.
Bij incidenteel werk is dat geen probleem, maar bij dagelijks gebruik kan ik mij voorstellen dat zo'n plastick greepje snel stuk zal gaan.
Maar kapotte greepjes, en bij de draaibank de centers, kan je vervangen voor betere kwaliteit.

Grts, Raymond
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Mijn afzuiger is HBM. Na een jaar of 2 ging de motor kapot. Gelukkig was een nieuwe niet heel duur en die doet het nu weer een jaar of twee prima. Het kan verkeren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.