Lee Valley digitale verstelbare aanslag voor de freestafel

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Een aantal van ons hebben de prachtige aanslag van de Incra voor de freestafel, ik heb er al een paar keer verlekkerd naar gekeken, maar het lijkt me ook een ding waar je regelmatig mee moet werken om goede resultaten te halen, ik bedoel, het lijkt me een complex ding.

Komt vandaag een mailtje van Lee Valley voorbij en daar staat in een hoekje de ready2rout, een elektrisch verstelbare aanslag met digitale uitlezing. Lijkt me een gaaf ding, helaas ook niet goedkoop. Lees hier voor meer.

jaap

17N1505s9.jpg
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Ja Rockler verkoopt die ook al een tijdje. Heb hun ooit eens gemaild of deze ook op 230V werkt en kreeg volgende antwoord:

Hi miekol,

I'm sorry that we are unable to supply a 230 volt compatible version of this.

Thanks for checking with us,

Steve

Technical Support/Product Information
Rockler Woodworking and Hardware
Support@rockler.com
 

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Voor alleen de digitale uitlezing kan je ook op hbm kijken,voor 4 tientjes een enkele en voor 7 tientjes een voor twee assen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
De incra aanslag is eenvoudig te bedienen voor normale freeswerkzaamheden. Alleen bij het maken van verbindingen is het afstellen minder eenvoudig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.