vraag omtrent werkbank

Atmo

Nieuw lid
24 dec 2014
6
0
Even een vraag over een werkbank (Wie kan mij helpen?).
Ik zoek een YouTube filmpje of de naam van een commercieel verkrijgbare werkbank, die ik er 1 jaar geleden eens heb gezien.
De werkbank/assemblagetafel was volgens mij duits, bezaait met dogholes, je kon er een bankschroef aanhangen als module, in hoogte verstelbaar, kortom overengineerd.
Ben nu al 3 dagen het zoeken met allerlei combinaties van woorden geen succes.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Bij voorbaat dank
 
A

Athanor

Guest
Welkom hier! Met een goede vraag! Er schemert mij iets in mijn herinnering deze ook wel eens gezien te hebben, mogelijk met een link hier op het forum zelfs..... Ik ben ook niet zo'n effectieve google zoeker, maar er zijn hier wel een paar keien op het forum die vast met de oplossing komen:)

Goede aanleiding om later meer van je te laten weten hier.

Succes!

Fons
 

Atmo

Nieuw lid
24 dec 2014
6
0
Fons dankjewel voor je reactie. Over dat meer laten horen hier op t forum dat komt wel goed.
@benchworks. Dat is hem niet. Dat is die van Guido Henn, zeer mooie werkbank. Hier heb ik de tekeningen al van besteld:).
Die wat ik bedoel die kun je gewoon kopen en die was bizar overengineerd.
 

Atmo

Nieuw lid
24 dec 2014
6
0
Jefmen volgens mij is dat hem.. Dankjewel
even filmpje kijken

filmpje gekeken en t is hem inderdaad!
 
Laatst bewerkt:

Atmo

Nieuw lid
24 dec 2014
6
0
Denk eerder de oudere versie daar staat ook een filmpje van online.
Bedoel je die met die balken er boven op? Heb de meeste filmpjes nu wel al gezien. Het gaat me eigenlijk om wat hij er mee kan, en wat hij voor extra hulpstukken en uitbreidingen gebruikt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.