Eiken tafel en kast

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Heb de foto's bij de klant thuis genomen. Zou graag in de toekomst in de werkplaats werkstukken kunnen fotograferen met belichting en voor een achtergrond. Het roestvrij stalen frame voor de salontafel heb ik uitbesteed. Heb eerst overwogen om het in ijzer te doen (mig kan ik in mn eigen werkplaats doen) om het vervolgens te laten verchromen. (Wens van de klant) Omdat ik op die manier toch moest uitbesteden heb ik uiteindelijk gekozen om het gehele onderstel in rvs tig te laten lassen. Daarna heb ik het in eigen werkplaats gepoetst tot hoogglans. Heb (helaas?) geen fatsoenlijke foto's van de bouw. De kast is bijna geheel uit Europees Eiken uit 1 boom. De salontafel is uit een ratjetoe Amerikaans wit Eiken.

IMG_6822.jpg

IMG_6818.jpg

IMG_6817.jpg

IMG_6816.jpg

IMG_6815.jpg

Groet,
Maurice
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Tafel is prachtig, helemaal mijn smaak. Hoogglans van het onderstel kan ik niet helemaal goed zien, lijkt op foto beetje dof, met name bij de lasnaden. Heb vroeger veel rvs inrichting en meubelen gemaakt maar polijsten was niet mijn favoriete bezigheid!
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Ook niet mijn favoriete bezigheid maar ben best tevreden met het resultaat. Op de foto lijkt het inderdaad wat dof maar dat is ie in real life niet ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.