even voorstellen

postit

Nieuw lid
1 jan 2015
1
0
goedendag,

ik heb van mijn hobby gedeeltelijk mijn werk kunnen maken, naast mijn baan maak ik meubels en kasten op bestelling.
kasten maak ik meestal bij de mensen thuis meubels in de werkplaats.
vloertje leggen vind ik ook mooi, laminaat doe ik bijna niet, vind ik niet leuk.:rolleyes:

ik ben onafhankelijk dus als ik er geen goed gevoel bij heb dan kan ik ook nee zeggen tegen een klus, ik reken eerlijke prijzen want onder de prijs werken vind ik niet netjes tegenover mijn collega zzp'ers die er van moeten eten.
sporadisch werk ik op de bouw om een maat van me te helpen als hij het druk heeft.

ik ben geen gereedschap fetisjist, wat ik koop moet goed zijn en dan mag het wat meer kosten maar het moet wel leuk blijven;).

omdat ik vaak op het www rondstruin naar nieuwe spulletjes kom ik de site vaak tegen en vind ik het leuk om reacties te lezen.

nu toch maar's aangemeld want ik vind het een leuke club hier, met soms wat uitgesproken meningen, daar hou ik wel van.


als ik er aan denk zal ik eens kijken of ik nog foto's heb van wat gelukte projectjes.

grt:)
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! We hopen op leuke bijdragen van jouw kant!


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.