Onderhoud Makita 3600B

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Ik maak sinds enige jaren met plezier gebruik van een Makita 3600B bovenfrees. Nu valt me alleen op dat 'ie bij het aan- en uitzetten wat snerpende geluiden maakt. Het ding is al natuurlijk al flink oud en het zou me niet verbazen dat er technisch slijtage is opgetreden aan iets als de lagers. Maar ik ben een beetje verslingerd aan de machine en hoop dan ook met onderhoud erger te voorkomen.

Weet iemand een adres (als het even kan in het oosten des landes) waar men verstand heeft van die oude Makita machinerie? Ik las hier al wel dat onderdelen nog gewoon te bestellen zijn.
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ik weet niet waar in het Oosten van het land, maar je kunt het eens proberen bij van Rossum in Zwolle
ze hebben ook mijn oude makita accuboor weer aan de praat gekregen

Menno
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ja zeker vraag naar Peter of Arrie
Arrie kan je ook erg goed helpen met je Festool aankopen :cool:
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Ja zeker vraag naar Peter of Arrie
Arrie kan je ook erg goed helpen met je Festool aankopen :cool:

Bank beroven staat voor volgende week op de agenda, daarna zal ik contact opnemen met Arrie :p Wel verdomd mooi spul, heb een CMS met T55 en dat smaakt naar meer. Maar 1000 piek voor een bovenfrees is echter meer dan ik voor m'n auto heb betaald. Bedankt voor de informatie!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.