eindelijk.....

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
Donderdag was het zover...

De Houtdraaibank ;)

Na het in elkaar zetten wat simpele dingen gedraaid... en uiteindelijk is het 1e schaaltje geboren...(trots op mezelf)

bank1.jpgbank2.jpg

schaal1.jpg schaal2.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
Bewaar je eerste schaaltje. Hieruit kan je je progressie zien. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt maar ga eens kijken bij een bijeenkomst van radius bij jouw in de buurt.
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
Dit is mijn 1e schaaltje wat ik ooit heb gedraaid.... heb hem al aan de buurman gegeven... voor zijn vriendin zitten nu bonbons in ;)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooi machientje.
Is dit uw kerstcadeau van moeder de vrouw?
Het is een mooie schaal voor de buurman.
Hopelijk mogen we er veel te zien krijgen op deze forum van u.
Wat Wim hierboven schrijft , "bewaar je eerste schaaltje. Hieruit kan je je progressie zien", doe dit maar.
Zelf ik vergelijk mijn eerste werkstukjes nog met wat ik nu draai.
Succes met de aanwinst.
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
haha Sir... niet van de vrouw, maar een beste verhuis vergoeding van de woningbouw ;)

Rick ?? dit is geweldig... ik wilde eerst een kleine draaibank, maar deze bank heeft meer dan een meter tussen de centers...de kop kan draaien... ik leef nu meer in mijn hokje dan in de woonkamer..

Maandag even langs de gemeente, die hebben gekapt hout liggen.. en dat ligt er meer dan een jaar... mooi droog dus... kan ik zo ophalen :eek:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.