de knop "plaats nieuw bericht" is weg!!

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Van een forum gebruiker krijg ik de vraag dat op zijn scherm de knop nieuw bericht toevoegen ontbreekt en dat bevestigd met een schermafdruk.

In de administratie van het forum lijkt er niks mis met zijn account en als ik bij mij thuis met zijn gegevens in log gaat het zowel op mijn Mac als Windows 7 gewoon goed. Onze forummer werkt zelf met de laatste versie Chrome en IE en in beide gevallen gaat het mis.

Iemand al eens iets soortgelijks gehad of een suggestie voor een oplossing heeft??

jaap
 

Nerflander

Actieve deelnemer
5 feb 2011
291
6
Steenwijk
Het was me een aantal weken geleden al opgevallen, dat ik op mijn scherm de betreffende knop ook niet kan vinden.
Waar zou die knop moeten staan?

(Windows 7, Google - niet Chrome; bij mijn weten keurig bijgewerkte programmatuur)
 

HansB

Actieve deelnemer
7 okt 2014
525
0
Regio Arnhem
De forum gebruiker heeft nog even doorgeklikt en nu valt me op dat de knop er in de eerste categorie (werken met hout) wel is maar in de categorie waar ik een topic wilde starten niet.
2014_12_19_09_01_42_Werken_met_hout..jpg
2014_12_19_09_00_01_Woodworking_gereedschappen_know_how.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
In de rubriek Know How én Eregallerij is de betreffende knop bij mij ook weg (ook na een complete refresh)
De rest van rubrieken heeft wel een knop
 

Marc v B

Nieuw lid
15 nov 2014
10
0
Den Haag
Lijkt mij dat dit te maken heeft met instellingen van het bewuste forumdeel. Het wel of niet mogen aanmaken van een nieuw bericht is vaak een aparte instelling op het forum.
Maar, daar heeft Jaap wellicht al aan gedacht...
 

tuoh

Oud hout
In de rubriek Know How én Eregallerij is de betreffende knop bij mij ook weg (ook na een complete refresh)
De rest van rubrieken heeft wel een knop

Dat zijn toch net die twee rubrieken waar het niet de bedoeling is om zelf in te posten??? Dacht dat de onderwerpen daar geplaatst worden door de "Baas" op aangeven van de "onderdanen";)
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Aahhhgggg, sorry niet eerder gezien, maar die beide fora zijn inderdaad gesloten. Het zijn van de mooiste postings die we hebben en om te zorgen dat die niet meer gekaapt worden, heb ik beide rubrieken zo ingesteld dat er geen berichten aan toegevoegd kunnen worden.
Overigens is mijn rol niet meer en minder als die van uw nederige dienaar (die kosten nog moeite spaart om uw forum uit te bouwen en in goede banen te leiden (lijden?)) die op verzoek van de forumleden een post aan deze rubriek toe kan voegen.

Maar op op de vraag van de ts terug te komen, alles werkt, zoals het bedoeld is, mijn excuses dat ik de vraag eerst niet goed begreep.

uw altijd dienstbare beheerder,

jaap
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
In de balk boven de eerste post op een pagina zit de knop onderwerp gereedschap. Als je hierop gaat staan/klikt kun je daarna abonneren selecteren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.