Gkleurde potvorm

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Mooie vaas.
Ik vind de tekening van het hout er erg mooi uitkomen.
Je schrijft dat je het hout gebleekt hebt, kan je daar iets meer over vertellen?
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Het is weer fraai. Wat is hout toch een mooi product en als je over de juiste kennis en techniek beschikt en weet hoe dit te accentureren. Ben geen houtdraaier maar kan intens genieten van alle creaties die hier de revue passeren.
 
Laatst bewerkt:

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Prachtige vaas, mijn vrouw vind ze ook heel erg mooi doch ik bezit géén iepenhout jammer genoeg en met geen ander hout bekomt ge zo'n tekening, maar dat bleken van dit hout mag je wel eens iets over vertellen, hoe en met wat je dit gedaan hebt, en haalt dit dan de tekening zo naar voor ? gr Stefan
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hoi Marcel, die waterstofperoxide haal je dit gewoon bij de apotheker ? en hoeveel keer heb je dit dan herhaald ? natuurlijk moet je dit buiten in open lucht doen vanwege de dampen ja. Is dit ook bruikbaar om elk soort van hout te bleken = lichter te maken ? gr stefan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.