(haaks) monteren hulpstukken, reuze handig, maar waar ?

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Dat is de aluminium versie van woodpeckers die van gereedschapspro zijn ook van woodpeckers maar dan van kunststof.

box clamp.jpg
aluminium versie
bc4-m2-box-clamp-klemmen-speciaal-voor-kasten-en-laadjes.jpg

kunststofversie (plaatje van gereedschapspro)
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
De liniaal ken ik, staat ook op mijn lijstje
Maar die hulpstukkies lijken me verdomd handig, die zetten we er dus nog even bij :)

Haha, filmpie is helemaal goed, fijn dat er iemand die gereedschap verzamelt én een camera heeft :)
Bedankt
 
Laatst bewerkt:

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
zo'n hulpstukken zijn ook in de gamma te koop, of andere bouwmarkten (ik heb die van de gamma). Ze zijn wel iets anders, maar is hetzelfde principe.

8822655156254_3253560831219_1_39428_tif_picture326Wx326H.jpg
ik vind deze van de gamma zelfs praktischer, omdat je verschillende diktes kan klemmen. Zelfs balken van 5cm dik.
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Izzy Swan heeft op zijn site een plannetje staan op deze zelf te maken.

ik heb ze gewoon uit restjes multplex gehaald, kost niks en ze zijn heel handig.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Op één of andere manier lijken die gamma dingen me niet zo degelijk (ik kan me natuurlijk vergissen)
Zelf maken ben ik ook wel nieuwsgierig naar
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Die gaat op de to do list. Zag laatst op ons forum ook een filmpje van een zaaggeleider. Even kijken op you tube voor andere filmpjes.
Rene bedankt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.