Broodzakclipje van houtresten

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Voor m'n moeder had ik drakenvleugel oorbellen gemaakt voor sinterklaas dus voor m'n pa moest ik eigenlijk ook nog iets maken. Hij gebruikt een blauw schuimrubberen? broodzakclipje van de AH, dat niet echt goed werkt en het leek me wel grappig dat van hout te maken.

Een paar restjes gepakt die toevallig al de goede dikte hadden, zijkanten geschuurd, gelijmd en in m'n boorklem gezet. Hierna uitgezaagd met m'n Hegner en glad geschuurd. 2 Laagjes Danish Oil en klaar. Zoals je ziet werkt het :)

Bread bag clip 1.jpg

Bread bag clip 2.jpg
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Bedankt. Het werkt prima, alleen een paar boterhammen verder over die sticker was het een beetje lastig. Het komt niet uit zich zelf los.

Ik heb nog een berg restjes naast m'n figuurzaag liggen dus wellicht maak ik er nog wat bij :)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Knap idee en hel goed uitgevoerd.
Je moet er maar opkomen.
Nu niet te veel ruzie maken wie de zak zal dicht knijpen zodanig dat er niet geworpen zal worden met het schuifje.
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Ik had nog een stapeltje essen en kersen restjes liggen waar ik vanaf wilde. De bedoeling was vierkantjes maar tijden het op dikte frezen had ik chipout dus het werden rechthoekjes :rolleyes: Het resultaat is wel leuk maar ik had er misschien beter onderzetters of hangertjes van kunnen maken, daar is vast meer vraag naar.

Bread bag clip ash cherry 2.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.