wat nieuwe werkjes en men draaibank

malefe

Actieve deelnemer
29 sep 2009
88
0
hier wat nieuwe werkjes geef maar commentaar positief of negatief zo kan ik leren uit men fouten

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
leuk he, maken van doosjes. vorm is het allerbelangrijkst. persoonlijk vind ik de vorm grof. een verfijnder knopje was leuk geweest. lijkt de bovenkant groter dan de onderkant? houtkeuze spreekt mij erg aan.

klok : het was misschien mooi geweest om het ophangsysteem achter de lijst weg te werken maar dat is iets wat ik zelf mooier vind

axminister draaibank: heb je veel werk gehad om dit om te bouwen of is het echt een kwestie van een andere stekker en je bent klaar??

rick
 
A

Athanor

Guest
Die Axminster lijkt sprekend op mijn HBM - Herman Buitelaar exemplaar, die echter knalrood is...

Fons
 

malefe

Actieve deelnemer
29 sep 2009
88
0
dank voor de reacties.
knop van potje mocht inderdaad wat fijner maar vond het tof om reacties uit te lokken.
wat die klok betrefd er is achteraan inderdaad een ophang gaatje voorzien ik heb enkel deze ophanging nu gebruikt om fotos te nemen.
de draaibank heb ik niet moeten ombouwen heb ze zo nieuw gekocht en werkt perfekt.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Een goed begin. Ik zie, dat je bij alle voorbeelden echt probeert vorm te geven aan je werk.
Overal zie ik afrondingen.
Je zult er zeker in slagen de nodige verfijning aan te brengen.
Zeker het maken van doosjes geeft de mogelijkheid te experimenteren met vormgeving en spelen met diverse houtsoorten en nerfpatronen.
B.V. de nerf van deksel en doos door te laten lopen.
Ik hoop hier meer van te zien.
De Axminister lijkt sprekend op mijn eerste Australische draaibank.
Het bleek echter al gauw, dat de machine niet goed stofdicht was: problemen met de schakelaar en de "gashandel".
vr.gr.: Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.